Drive-In

Paletové regály konzolové “Drive-in”

 

obrázky3Zakladné rozmery: *výška stojek do 14 000 mm

*dlžka konzolových nosníkov podľa

požiadavky skladovania *nosnosť paletového miesta do

2000kg

Prevedenie:

Regálový systém je určený predovšetkým pre ukladanie paliet pôdorysného rozmeru 1200×800 mm (europaleta)na hlbku 800 mm. Systém je možno upraviť pre skladovadovanie dosiek,cievok,a iných mat. Sklada sa z montovaných zvislých rámov na ktorých sú zachyťené konzole nesúce lyžiny. Europalety sú zakládané tesne za sebou v tuneli na lyžiny. Pre iný rozmer paliet je možné regálový systém upraviť. Tento typ regálového systému je určený pre skladovanie vätšieho množstva výrobkov pri malom sortimentu. Povrchová úprava je  prevedená dvojvrstvým náterom syntetickou farvou v odtienoch modrá a žlta. Podľa požiadavky prevádzame rôznu farebnu kombinaciu podľa dostupnosti farieb na  trhu, teda odtiene ČSN a RAL. Dalšou ponukou povrchových úprav je nanášanie práškových farieb a  pozinkovanie.

Doplnky:  Pre bezpečnu prevádzku skladového priestoru je možné regále dovybaviť ochrannými rohmi okolo krajných stojek, ochranným čelom pre ochranu krajných rámov, ochrannými návlekmi stojek (ochrana pri zakládaní paliet do tunelu).

obrázky4Ďalej ponúkame úpravy pre uloženie dosiek, prepraviek, cievok sudov a pod., alebo iné špeciálne nádstavby podľa priania zákazníka.

Montáž:

obrázky5Stacionárne prevedenie: regál je ukotvený do podlahy a obslužné uličky sú z čela regálu. Usporiadanie skladu je možné v štýle “prvá dovnúta, prvá von”. To znamená, že paleta uložená z jednej strany ako prvná je odobraná zo strany protiľahlej tiež ako prvá. Obslužné uličky sú teda z oboch strán. Druhou variantou je usporiadanie “prvá dnu, posledná von”. Teda paleta ukladaná do tunelu ako prvá je vyskladňovaná ako posledná. Obslužná ulička je len z jednej strany. Podlaha musí byť  zhotovená z neplastického materiálu (beton min trieda B25) s požadovanou nosnosťou viď ČSN 74 4506. Plastické materiály (asfalt a pod.) sú nevhodné a ich použitie musí byť prekonzultované s dodávateľom regálov. Hrozí zapadnutie stojek do asfaltu, nadmerné odchýlenie od kolmice a následna havária, taktiež ukotvenie stojek proti posunutiu je  velmi obtiažné.